Schema sommarträning

Varje torsdag med start den 20 juni tränar vi. Så här ser planen för sommaren ut.

20/6: Kombipass: Backe/tröskellöpning. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
27/6: Kombinationsintervaller: Lång och kortintervall. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
4/7: Kombipass: Sprintbacke och intervallstege. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
11/7: Snabbdistans (tröskellöpning). Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
18/7: Kombinationsintervaller; Lång och kortintervall. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
25/7: Kombinationsintervaller; Tröskelintervall och kortintervall. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
1/8: Backlöpning i olika växlar. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
8/8: Snabbdistans (tröskellöpning). Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
15/8: Intervallstege korta intervaller. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
22/8: Kombinationsintervaller; Lång och kortintervall. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
29/8: Kombipass: Backe/tröskellöpning. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.
5/9: Lätt distans och koordnationslopp. Träningen pågår från kl 18.00 till cirka 19.30.

Långpass i slingor upp till 3 timmar. Vi utgår från GIH. Första slingan cirka 7 km, sedan bygger vi på med fler slingor under cirka 3 timmar. Du är med på första slingan, några stycken eller alla – det bestämmer du själv. Efter varje slinga kommer vi till GIH och kan fylla på med vatten, energi och slinka in på toa om det behövs.

Söndag 30/6, kl 10.00.
Söndag 14/7 kl 10.00
Söndag 28/7 kl 10.00
Söndag 18/8, kl 10.00